Pagini

sâmbătă, 16 aprilie 2016

De una singură prin Brazilia - 9044 de km și 3 săptămâni


August, friguț prin Rio, dizertația se apropia cu pași repezi, aveam deja scrisă o parte, studiul de caz era ok, mai aveam ceva interviuri de făcut dar mă consideram bine, dar cam atât. Mai era de scris la capitolul 1, la 2 aveam doar o pagină, la 3... nu-l începusem  și la fel nici pe 4 prin urmare aveam doar introducerea.

Așa că ce puteam să fac decât să procrastinez cât mai mult ca să..... să nu știu.

Aveam chef să fac orice altceva decât să scriu, afară era așa numa bun de plimbări dar ....perioada de ședere în Brazilia se apropia de sfârșit iar eu mă închisesem între 4 pereți ca să pot să scriu (eram mega irascibilă din cauza asta). Dorul de ducă țipa grav de tot! Oricât de Rio, oricât de trambalat și mutat, chiar și aici erau deja mai mult de 5 luni în același oraș.

Așa că ce puteam să fac decât să-mi găsesc motivația perfectă pentru a-mi termina la timp lucrarea.

Am decis să plec din Rio ca o recompensă că-mi voi termina treaba până atunci așa că am început să caut zboruri. Decolar (eram fana numărul 1 a site-ului ăsta), Tam, Gol, Azul, Avianca, n-am ratat nicio companie, nicio combinație, autobuze, permutări, dacă e mai rentabil să zbor sau să iau autobuzul, prin ce orașe să merg și cum să le ordonez astfel încât să mă încadrez în buget, în 3 săptămâni, de faptul că pe 3 septembrie prezentam dizertația în Campo Grande (deci trebuia să ajung acolo pe 1 - 2 septembrie) de faptul că pe 17 septembrie zburam spre casă și doream să mai stau măcar o săptămână prin Rio înainte să plec.

Așa că am ajuns la un plan dubios de nebun și urma să decolez din Rio pe 15 august asta ca motivație să-mi trimit dizertația până atunci. Ce a ieșit? Pe unde am bălăurit și cum a rămas cu lucrarea? Povestesc în posturile viitoare dar între timp mai am restanțe despre Rio :)

Un comentariu:

  1. Cand vine urmatorul articol? Deja sunt super curios de ce ai putea sa scrii.
    *waiting*

    RăspundețiȘtergere