Pagini

luni, 2 februarie 2015

Bagaje

De ceva ani buni (mai exact de 7) tot fac la bagaje, am început în forță cărând după mine tot dulapul, ca să nu mai spun că pantofii cu toc erau nelipsiți din bagaj că de... standardele erau înalte. Ușor, ușor am ajuns să mă descurc doar cu un ghiozdan așa pentru o săptămână - strictul necesar și atât, împachetat suficient de rapid cât sa fiu gata oricând în 5 minute și să și ies pe ușă. Pantofii cu toc? sunt acolo, acasă în dulap, așteaptă cuminți să mă întorc la ei (că de.... standardele tot înalte au rămas :P) 

Ideea de a căra  a ajuns sa ma oripileze doar ca în ultimii 2 ani tot călătoresc cu master-ul; am schimbat deja 3 țări și prin urmare și 3 cămine studențești, care oricât de occidentale sunt ele tot cămine rămân.
Normal, nu mai pot merge doar cu un ghiozdan după mine.  Am ajuns la a lua doar atât cât îmi permit companiile aeriene (și e mult din punctul de vedere a cât car după mine, dar mereu insuficient pentru nevoile de student plecat 4-6 luni de acasă).

Și tot făcând eu la bagaje am învățat un lucru important și anume că așa cum pleci trebuie să te și întorci adică: 1 bagaj de cală de maxim 23 de kg, un bagaj de mână de maxim 8 sau 10 kg (în funcție de companie) și o geantă de laptop, unde înghesui toate bazaconiile care nu încap în celelalte. Întotdeauna trebuie sa alegi ce iei și ce nu iei. Doar ca în 6 luni acumulezi chestii care automat nu au cum să încapă într-un bagaj deja plin și atunci ce faci? 

Am învățat să nu colecționez/cumpăr/acumulez lucruri de care nu am nevoie, să improvizez unde se poate și unde nu, asta e. Dar la final răspunsul e că va trebui să le arunci.  Da, le arunci, asta faci. (sau le dai mai departe doar că în seara asta îmi place mult mai mult verbul "a arunca" așa ca îl voi folosi pe acesta). Arunci tot, chiar dacă la început te codești, ai remușcări, te gândești că băi în trei luni iar o să am nevoie de asta, ba înveți și noi metode de a împacheta și a îndesa în bagaj, într-un final arunci totul, chiar și remușcările, pe toate le arunci. Alegi ce poți lua, selecționezi, triezi iar apoi, ce nu mai încape, arunci. Te întorci exact cu cât poți căra după tine.

Acum că am încheiat această descriere mega rocket science vă las cu un exercițiu de imaginație. Mai sus am utilizat banalul bagaj pe care-l iei cu tine în avion, te las cu bagajul tău emoțional, ce faci cu el? 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu