Pagini

marți, 16 septembrie 2014

Prima zi de școală


Nu am mai început de multicel cursurile pe 15 septembrie dar anul acesta facem o excepție că de.... Franța. Dăp, am schimbat țara, iar la țară nouă se cer obiceiuri noi. (bine nu e chiar nou, am putea spune că e a treia tentativă de a scrie - și o să vedem dacă e să fie cu noroc).

Nu o să vă povestesc cum primul curs a fost în engleză, urmat de unul de italiană în condițiile în care aici ar trebui să fie totul doar în franceză,  ci despre cum m-am decis eu să vă plictisesc așa ... pe toți, și nu doar pe câțiva, cu bazaconiile mele. Păi a scrie mailuri lungi și interminabile, cum am obiceiul, cam cere timp; a scrie scrisori de 10 pagini A4 în care povestesc ce am făcut în doar 2 săptămâni, e de pe vremea liceului, așa că ne modernizăm. (eh, picanteriile probabil or să rămână tot pe privat ;) )

Bun, acestea fiind spuse, acum că am anunțat cu surle și trâmbițe, putem începe. 

Aaaa și P.S. știu că este  o boală, aia în care te scuzi tot timpul înainte pentru ca lumea sa nu aibă așteptări prea mari de la tine, (m-am chinuit juma de oră să-mi amintesc cum se cheamă și nimic) așa că mă scuzați că o să sufăr și eu un pic de ea dar să mă mai trageți de mânuță în caz că e prea multă liniște pe aici. ;)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu